יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

כמה עולה הפקת סרטון תדמית? משוואה באלף נעלמים למפרסמים ומשווקים באינטרנט




הפקת סרטון תדמית כמה עולה הפקת סרטון תדמית? את השאלה הזו מכירים בכל בתי ההפקה המתמחים בפיתוח סרטוני תדמית לאינטרנט. חלק מבתי ההפקה מציעים לכם סרטון במחיר קבוע. שלם XXXXX קבל סרטון. נשמע מצויין. השאלה אם הסרטון הזה אכן מתאים לכם? בדרך כלל מדובר בסרטון שמוצע לכל הלקוחות ללא הבדל בתסריט או בסגנון. המשמעות היא שבעצם אתם מזמינים סרטון תדמית שנראה פחות או יותר כמו סרטון של המתחרים שלכם. איך בעצם מתמחרים סרטון תדמית? חייבים להודות שהסרטונים הזולים לא יעמדו ביעדי ההמרות שאתם מצפים להם. הם בדרך כלל בנויים מסרטון בסגנון ראשים מדברים, חסרי בידול, באיכות סבירה וללא רעיון בולט ומבדל. האם זה הסרטון שאתם רוצים שילווה אתכם בשלוש השנים הקרובות? סביר להניח שלא. מה עושים? שווה להשקיע בתסריט. שווה להשקיע בתחקיר ובאיפיון. היכנסו ליוטיוב וחפשו סרטון שמוצא חן בעיניכם. סרטון שמדבר אליכם הן ברמת התוכן והן ברמת הסגנון. עם הסרטון הזה אתם ניגשים לבית ההפקה ומבקשים הצעת מחיר.



זו הדרך הנכונה להתחיל דיון ומשא ומתן. זה לא אומר שלא תזדקקו לתסריט מקורי, אבל בכל הנוגע להיבטי ההפקה, תוכלו לקבל מספר מוחלט. קל מאוד ונוח מאוד לתכנן תקציב הפקה של סרטון ששני הצדדים רואים אותו והוא משמש כנקודת ייחוס. זה תקף לגבי כל סרטון בכל סגנון: סרטוני תדמית, סרטוני שיווק, סרטוני אנימציה, סרטונים ויראליים, סדרות ויראליות. אם תבצעו תחקיר קצר ביוטיוב תמצאו את הסרטון שאתם חותרים אליו. ברמת ניהול הציפיות, זו תהיה שיטה נוחה להתנהל מול בית ההפקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה